|
Net zoals iedereen worden wij héél blij als het zonnetje weer schijnt, de temperatuur oploopt en de eerste bloemknopjes tevoorschijn komen. We staan gewoon te trappelen, want YES!...het heerlijke lenteseizoen begint!
Ondertussen zijn we achter de schermen met van alles en nog wat bezig. En natuurlijk was er in de wintertijd ook genoeg te doen in de wijngaard. We hebben een goede voorbereiding gehad. Daarover lees je straks meer in deze nieuwsbrief.
Zoals jullie wellicht weten, werk ik ook samen met Mark Braad van Dokter Maler, een Duitse wijnimporteur. En als we het dan over het voorjaar hebben…..hij kwam een prachtig flesje Silvaner brengen in een zogeheten Bocksbeutel.
En omdat deze speciale Bocksbeutelfles dit jaar 300 jaar bestaat, hebben ze de Silvaner in een beperkte oplage uitgebracht.
Als je het dan écht over een prachtige fles en tevens uitstekende asperge-begeleider hebt…deze wijn is verrukkelijk! Wil je zo’n special edition bemachtigen? Dan moet je zeker snel zijn 😉
Proost! |